8. března 2017

/LIFESTYLE/ Cvičení a jídlo - co dělám/nedělám a v čem cvičím?

Poslední týdny mají neuvěřitelnou rychlost. Všechen můj dosavadní studentský život se blíží do finiše a já mu trochu nestíhám. Dny jsou krátké, práce je udělané málo  a přidat na tempu je docela těžké ( už i tento článek píšu třetí den!). Takže mám dny kdy jsem naprosto produktivní, vyuklízím celý dům, dám pět praček, navařím si na dva dny, zacvičím a ještě navíc udělám i něco do školy a pak jsou dny, kdy mám problém se vyhrabat z postele a odpoledne padám na hubu z vyčerpání z ničeho! 😃
Každopádně i tak jsem se rozhodla udělat v životě nějaké změny. Do fitka chodím už minimálně a 90% cvičení se odehrává doma na karimatce podle videi z youtube. Je to pohodlnější, sice se nezapotím tak jako ve fitku, ale za to cvičím častěji a víc posiluji. Každopádně na každou návštěvu fitka se třepu jako malá, protože tam vždy vypustím duši a zapomenu na vše. V tomto článku najdete i nějaké tipy na videa podle kterých cvičím, protože jsem vám to zaprvé slíbila a zadruhé bych ráda vyloudila i od vás nějaké ty tipy na domácí cvičení 😊. 
Co je u mě ale velká změna je strava. Původně jsem to nikde nechtěla ani moc psát, protože mám strach, že to všechno nezvládnu, ale i tak jsem dospěla k názoru, že se o to s vámi ráda podělím a třeba mě to ještě více nakopne v tom své odhodlání udržet a dojít do vytouženého cíle. 
Společně s Verčou Duží, která je certifikovanou výživovou poradkyní, jsme se dohodly na 90 denním online coachingu. Můj cíl je zhubnout 10kg, zda to zvládnu, nezvládnu to uvidím, zatím jsem na začátku a je těžké říct, zda to půjde nebo nepůjde. Nechci křičet hop, dokud skutečně nepřeskočím ale věřím, že Verča mi pomůže a nasměruje správným směrem. Konečně mi někdo podal tu pomyslnou pomocnou ruku, kterou jsem tolik potřebovala! 💗 Podle jídelníčku se řídím teprve pár dní a cíl mě čeká až v červnu, takže pokud se budou dít nějaké velké změny, myslím že si toho buď za tu dobu všimnete a nebo se samozřejmě pochlubím 😇.

IMG_7297 Untitled

V čem nejčastěji cvičím, to můžete vidět na fotkách výš. Nejraději mám tyto legíny od Vansydical z Wayfarer.cz, jsou kompresní což je velké plus a navíc moc, moc pohodlné. Při cvičení mi nesjíždějí a skoro se nehnou, takže si je nemusím pořád popotahovat, což je věc co mě občas u ostatních legín dost prudí. Dalším mým oblíbencem je sportovní top od Nike z total-store.cz, mám ho i v růžovém a je to taková klasika na cvičení. Je příjemný, lehký a hezky odvádí pot. Bundu vlastním už hrozně moc dlouho, asi od 14-15 let? A stále je v super stavu a nosím ji moc ráda! No a boty? Ty jsou Nike Free TR6 a skvěle se v nich jak běhá, tak i cvičí! :)

Co se pak týče samotného cvičení, tak jak jsem již zmiňovala, raději teď cvičím doma a nebo nově si teď i ráda zajdu klasicky zaběhat ven do přírody. Když už cvičím doma, tak mám nejraději videa od Rebeccy Louise, baví mě, že většina jejich videí má 10 minut a tak je jednoduché je mezi sebou kombinovat a udělat si tak zábavné nemonotonní cvičení klidně na hodinku. Dál občas cvičím podle videí z kanálu XHIT Daily, kde právě dřív Rebecca točila videa a poslední kanál podle kterého občas cvičím je POPSUGAR Fitness, mají delší videa, ale není to žádná nuda 👍. 

Untitled1

A jak cvičíte vy? 💋
Máte pro mě nějaký tip?

16 komentářů:

  1. Držím Ti palce, ať se dostaneš do cíle. Momentálně se snažím o to samé. Už dva měsíce pravidelně cvičím. Začala jsem klasicky Jillian Michaels 30 Days Shred, což mi dalo po dlouhé době nic nedělaní (kromě rotopedu a občasných venkovních aktivit) celkem zabrat ze začátku. Váhově a centimetrově úbytek nic moc, ale aspoň jsem si zpevnila tělo. Pak jsem začala od Jillian Six Week Six-pack, který kombinuju s 30 Days Shred a občas i s rotopedem, jelikož mě nebaví cvičit každý den to samé. Momentálně přemýšlím, že začnu Kaylu Itsines nebo Insanity - ale na to se ještě moc necítím. Hlavní je vytrvat a nepřestat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevíš, jestli má Jillian nějaké cvičení do 30 min? 30 days shred jsem taky cvičila, výsledky byly, ale bohužel už na to nemám čas.. :) i když je to jen pár minut navíc. Teď cvičím výzvu na 20 min, pomohlo mi to dost, ale chce to zase změnu :)

      Vymazat
  2. Já věřím, že se ti povede dosáhnout tvého cíle. Stačí jen ta pevná vůle. Vím, jak moc těžké je ji najít. Já sama jsem si prošla hodně vzestupy a pády a pak najednou jsem úplně přepla a sama jsem se divila, jak silnou mám vůli a jak to šlo najednou samo. Zakázala jsem si sladké, bez kterého jsem vydržela poměrně dlouho a to mi tenkrát strašně pomohlo a kila šla dolů sama. Co týden to přesně půl kila. Zdá se to málo, ale já jsem věděla, že takhle to má být. A vůbec mi to vlastně pomalé nepřišlo. Začala jsem navštěvovat fitko, do kterého jsem se zamilovala. A teď? Díky stresovému období, které jsem prožívala od listopadu do fitka nechodím, vůle velice slabá, a cvičím pravidelně alespoň doma. Ale věřím, že se do toho zase dostanu! Jen zase najít tu vůli, ale tím chci říct, že to jde a půjde. :) Já to taky potřebuju.
    Omlouvám se za tak dlouhý koment. Jinak tady jsou videa, která mě osobně mooc pomohla na břicho od XHIT: XHIT - 10 Minute Ab Workout: How to Get a Six Pack, 9 Exercises For A Flat Stomach
    Na nohy a zeštíhlení vnitřních stehen: Thigh Exercises For Losing Fat
    A jinak jsou super videa, hlavně cardio od FitnessBlender!
    To jsou takové moje tipy, které mě osobně pomohly! :)
    A přeju hodně štěstí při tvé cestě, zvládneš to!

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj, já v poslední době cvičím podle aplikce Nike+training, taky mě celkem baví Břišní pekáč od Kynychové.

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem na tebe moc pyšná! A zvládneme to! O tom ani nepochybuj :-* Nerada dávám za cíl nějaký počet kil do určitého data. Pro mě je důležitá změna více uvnitř, než-li na povrchu. Čili, jakmile budeš šťastná a spokojená sama se sebou, budu radostí skákat do stropu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvelý článok, opäť, ako vždy. :))
    Veľmi rada si prečítam každý tvoj nový príspevok, čím ďalej tým zaujímavejšie články.:)

    Môj BLOG-KLIK♥

    OdpovědětVymazat
  6. Je fajn, že si na sobě začala makat a něco s tím vzhledem "Koblížek" chceš dělat, ale nemyslím si, že je už čas po pár dnech cvičení vystavovat ty svoje nechutný kuželky v legínach, to pardon ale je to více než nevkusné, navíc ještě takové sebevědomé pózy, jak bys měla těch 10 kilo už dole. Prosím nos něco volnějšího, aby se ostatním nechtělo při pohledu na ty uply faldy hned zvracet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslim, ze bude lepsi, kdyz si svoje nazory tohoto typu nechas pro sebe :). Nikdo na to neni zvedavy ;).

      Vymazat
    2. :D :D :D tomu se musím jen smát, to napsala hodně zakomplexovaná osoba :D tobe Jitu držím pěsti, ale popravdě já bych na tobě nic neměnila :)

      Vymazat
  7. Držím palce, taky se teď snažím, přibrala jsem při výšce 180 cm z 65 na zhruba 75 kilo. Ale k mému překvapení to nejde snadno jako posledně. Dřív mi stačilo večer jíst lehké večeře (nebo alespoň menší porce těch nelehkých jídel) a kila šla rychle dolů. Po měsíci střídmějších večeří jsem měla váhu zpět, ale teď to nějak nejde i s cvičením. Asi už stárnu :D

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj :-) ja cvicim podle Tone it up na youtube a jsem moc spokojena. Videa se daji moc dobre kombinovat a pridavaji i nova videa. Mrkni na ne :-) Paja

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Jituš, myslím na Tebe a přeji Ti, aby Ti odhodlání vydrželo do samého konce! Moc Ti fandím :) Já můžu doporučit FitnessBlender, jejich cvičící videa miluju a mnohdy jsou pro mě velkou výzvou.

    OdpovědětVymazat
  10. Já cvičím hlavně podle Blogilates a nově jsem si oblíbila i Popsugar Fitness, kde zase najdu úplně skvělá cardio videa. Po té půl hodince jsem totálně vyřízená! :D Rebeccu jsem taky zkoušela, ale ta na mě jede takovým tempem, že jsem se spíš soustředila na to, abych to vůbec stihla a provedení šlo stranou.
    Držím palce!

    OdpovědětVymazat
  11. Držím palce, kéž bych měla takovou vůli!

    OdpovědětVymazat