19. července 2016

/LIFESTYLE/ Motivace? Cvičím? Jsem tlustá?

Ahoj! Akorát jsem doběhla, ze svého klasického tříkilometrového běhu. Dala si studenou sprchu a přemýšlím co dál. Mám skřípnutý nerv v oblasti krku a přijdu si tak nějak nesvá. 
Dělám pro sebe málo?
Mám sedavou brigádu. Kvůli počasí nejde vyvíjet moc aktivit. Do práce jezdím autem a moc toho nenachodím. Celkově jsem teď docela mimo z nového režimu a přijdu si tak nějak hrozně - dny mi utíkají pod rukama... 
Motivaci k tomu se sebou něco dělat je spousty. Třeba ta říjnová svatba mojí sestry je pro mne velkou událostí a nechci vypadat vedle mé drobné sestry jako obr. Taky mi začnou poslední dva stresující semestry školy, kdy ukončím bakalářské studium a nemůžu být nešťastná ze sebe a ještě k tomu být nešťastná z učení, bakalářky a zkoušek. Další motivací je také to, že pro svého přítele chci být vždy tou jedinou, nejhezčí, nejlepší - no prostě doplňte si cokoliv... Takže motivace něco dělat je dost.
A dělám něco? Dělám! Vždyť vím, že makám, ale stagnuji. Nejsem žádná fitneska, jím už roky stejně, jediné pozitivum je, že poslední dva týdny jím doopravdy pravidelně minimálně 5 krát denně zhruba po třech hodinách - za to jsem na sebe pyšná! Ale co zbytek? Ano, běhám. Sice málo, ale snažím se. Cvičim? Cvičím! Vždyť jsem si stáhla tolik aplikací podle kterých cvičím nohy a bříško a dokonce mi to jde! Tak kde je problém? 
V hlavě! Je asi vtipné, že vím odpověď na to co mě trápí, že? Prostě jsem vám asi jen chtěla říct, že v ničem nejste sami. Já sama o sobě občas dost pochybuji, třeba jako teď a proč to přiznávám? Všichni jsme jen lidi a mně tahle možnost říct mé pocity vám dost pomáhá. Cítím jak se mi uvnitř pomalu ulevuje a jak jsem klidnější a klidnější. Najednou vím, že zítra vstanu a bude mi lépe a všechno to co píšu bude zítra jednodušší a já vše uvidím tak nějak růžověji, třeba tak růžově jako jsou mé nové legíny právě na to běhání a cvičení :).


Ufff... pokud trápí něco vás, či o sobě v něčem pochybujete, nebojte se a klidně se pod článkem anonymně vypište! Pomůže vám to :). 


IMG_4109 IMG_4114 IMG_4112 IMG_4123

A kde seženete tyto super legíny Paulo Connerti? Jasně, že na nejleginy.cz, určitě na ně mrkněte! 
Skvěle se v nich běhá i cvičí ♥

Mějte se krásně!

19 komentářů:

  1. Takové pocity mívám poslední dobou také...ale jak jsi už sama napsala, je to vše jen v mé hlavě. Když správně jím (jsem veganka) a cvičím (nejradši jógu), cítím se mnohem lépe, protože mám ze sebe pocit, že pro sebe dělám něco dobrého. Prostě si jen potřebuji stanovit nějaké body, které budu dodržovat a to mi dělá radost. Horší je, když už je pak začnu porušovat, někdy to dojde až tak daleko, že z toho pak začínám mít deprese a pocity, že nic nezvládám.

    OdpovědětVymazat
  2. Nepochybuj o sobě! Jseš sympatická holka a ROZHODNĚ podle mého názoru nejsi ani tlustá, ani plnoštíhlá 😊 mám ráda tvůj blog, zejména outfity, právě proto, že jsi "ženská" a né takovéto čtyřicetikilové ramínko na šaty, kdy nevíš, jestli je dané slečně 12 nebo 35! Jsi podle mě inspirativní, i když ne vždy se mi outfit líbí.
    A vo tom to je!
    😘

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem hrozně líná, takže máš můj obdiv. Před rokem jsem zkoušela fitko, když už jsem se tam dokopala, bylo to super, ale přece jen to byla drahá sranda a mockrát jsem tam nebyla. Teď se jen občas protáhnu doma, na běh nejsem, protože po ulici se stydím a jet tramvají někam běhat mě nehne :D Ale snažím se jíst přiměřené porce a zdravěji, ideálně i pravidelně. A taky zařazuji aspoň pro pocit potraviny jako psyllium nebo matcha tea. Dobré je, že se mi váha vůbec nehýbe a postavu mám už hodně let stejnou, i když ve zkouškovém třeba spotřebuju hodně sladkého. Ale chtěla bych dát dolů tak pět kilo aspoň, takže se sebou budu muset něco dělat :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem doma cvičila možná 3 roky téměř denně alespoň chvíli, jindy hodinu za den, 4x týdně apod. Nepřibrala jsem, ale ani neshodila. Dokud jsem nezačala chodit 2x týdně na cvičení v týmu, kdy se soustředíme na různé oblasti. Cvičení doma se s tímto nedá srovnat. Hlavně trenérka řekne co kdo dělá špatně.. Už si troufám říct, že mám (celkem) vypracovanou postavu.

    OdpovědětVymazat
  5. Mám úplně stejné pocity. Hlavně, co se týče mé postavy, ale na rozdíl od tebe mě chybí vůle. Stravuji se sice správně, ale samozřejmě sem tam zhřeším a hlavně hřeším alkoholem...:/ Co se týče sportu, tam je už to horší, ale zase ne úplně nejhorší. Ale kila stejně nejdou dolu a nejdou...:(

    OdpovědětVymazat
  6. Já si momentálně život bez sportu nedovedu představit. Jak někdo řekl "Cvičím abych mohl žrát", tak přesně tak to mám já :D Ještě tak ve druháku na SŠ (teď jsem na VŠ) jsem byla taková "krev a mlíko", ale chce to vůli a hlavně chuť! :) Bez toho to prostě nepůjde. Nejdřív se do toho člověk musí nutit, ale pak to jde samo a tělu (i mysli) to dělá dobře. Momentálně kombinuji můj milovaný běh a cvičení doma ( cvičím podle Jill a YT) :) Tak Jíťo držím palce, všechno jde když se chce.. a hlavně, nejsi tlustá!!! :) Naty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naty dekuji! Ja to mam podobne :D, cvicim abych mohla zrat :D.

      Vymazat
  7. Tak to mám úplně stejný. Jsem kancelářská krysa, do práce jezdím autem a celý den jenom sedím. Snažím se cvičit, jíst potraviny, které by mi měly pomoci k vysněné postavě a pořád nic :-( Hlava je v klidu, ale občas to taky nezvládne. Už jsem si zakázala čumět na IG, kde všichni vypadají tak super, ale vydrželo mi to asi 2 hodiny :-)) Takže budu bojovat dál a doufat, že to přijde!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Drzim palce Leni! Mit praci v kancelari je na jednu stranu fajn, ale na tu druhou jak vidim, tak telo to odnasi nejvice :/

      Vymazat
  8. Cvičit mi zas až tolik problém nedělá, pokud dodržím dny, který si k tomu určím, ovšem jak párkrát vynechám... pak začnou vyhrávat výmluvy :D běhat jsem nebyla pár měsíců, ale ráda čtu, jak běhají ostatní. Moje největší slabina je rozhodně sladký, tak se alespoň snažím dělat doma zdravější varianty :)

    OdpovědětVymazat
  9. Jity jakou máš velikost a jak ti ty leginy sedí? Je lepší brát větší?

    OdpovědětVymazat
  10. Já poslední dobou zažívam nějaký zvláštní období.. Nějak nevím, co si sama se sebou počít. Dřív jsem aktivně chodila běhat, účastnila jsem se i několika závodů, cvičila jsem doma, jezdila na bruslích. Byla jsem skoro posedlá zdravou stravou, ale když se na to podívám zpětně, taky to asi nebylo úplně dobře. Teď mi ale přijde, že zažívám druhý extrém, jím co chci a kdy chci, neustále všechno odkládám se slovy že od zítřka už fakt začnu normálně jíst a cvičit. Prostě to u mě jde z extrémů do extrémů a nemůžu najít tu správnou rovnováhu. Jsem přesvědčená, že to všechno je hlavně v mojí hlavě, nevím jestli mi chybí motivace nebo jsem prostě zlenivěla. :D

    OdpovědětVymazat
  11. Jak jsi psala viz "cvičím, abych mohla žrát" je strašný omyl.. Já cvičila dva roky, dalo by se říct každý den, nehubla jsem a ani nepřibrala, ba naopak mi rostly svaly, stehna ho zátěžích.. Nakonec jsem se byla poradit k odborníkovi nestačím koukat za dva měsíce jak to kde krásně dolů.. Co můžu doporučit dvě hodiny po cvičení (běhu) nejíst, když chceš hřešit tak právě před cvičením, protože pak to spálíš..cvičit jen cardio a nebo běh.. Jíst co tři hodiny, sladké, ovoce, protein tyčky dopoledne.. A večer už žádné sacharidy, maso, vajíčka + zelenina ;-) to půjde ;-)

    OdpovědětVymazat
  12. Byla doba kdy jsem si s hrdostí chodila s nosem na vrchu že mám vosí pas. Sťápat jsem si mohla cokoliv a kila nepřibývala. Bohužel s věkem se i tělo mění. A nejvíc jsem to poznala v prváku na výšce. Začlo rychlo-stravování, čínské polévky, těstoviny, fast-foody a do toho pohyb vesměs žádný. A hned bylo deset kilo navíc. Snažím se to dostat zpátky dolů, jenže jsem děsně rozmlsaná :D, sedím buď v práci nebo ve vlaku a domů se dostanu nejpozději o půl šesté a to se mi poté strastiplné cestě z práce prostě něchce. Navíc nemám pevnou vůli a to mě asi štve na tom všem nejvíc :D. Takže mé snažení je takové nárazové a neůspěšné. Nejhorší ale na tom ani tak nejsou ty kilča, ale fakt, že mě ze sezení v práci za počítačem bolí záda a celkově to odnáší mé držení těla...

    Jediné pozitivum vidím v tom, že se budu stěhovat do místa mého zaměstnání, takže mi najednou odpadne 5 hodin zabitých ve vlaku :D a fitko budu mít hned za rohem. Takže pak se snad začnou dít věci a zbavím se přebytečných kil.

    Rozhodně v tom nejsi sama, držím ti pěsti :-)

    OdpovědětVymazat
  13. Už to tady někdo psal, ale i já přidám svojí zkušenost. Tři roky jsem 6x v týdnu cvičila, ze stravy jsem vyloučila bílý cukr, mouku, mléko, alkohol a pila pouze vodu a čaj. Celkově jsem se ale neomezovala s tím, že když se hýbu, tak si přece mohu dopřát. Jenže také nepřicházely žádné výsledky, i když šlo o velmi intenzivní tréninky. Od nového roku jsem vyřadila úplně cukr (myšleno i ostatní formy) a zaměřila se více na zeleninu. No a hádejte co? Najednou to jde! A po třech letech konečně vidím svaly, které tam sice byly, ale obalené tukem...Je to buď a nebo...nevadí mi, že si v létě nedám zmrzlinu, fakt ne. Ten výsledek a pohled do zrcadla mi přináší větší uspokojení:-) Držím palce!

    OdpovědětVymazat
  14. já se snažím taky cvičit, najednu stranu bych chtěla něco málo shodit, na druhou stranu od té doby, co jsem na střední shodila 15 kilo si říkám, už je toho dost a spíše se udržuji, ale vím, že občas bez něčeho zdravého a aspoň občas pohybu by to nešlo.:) Někdy motivace je, někdy není. A je fajn, že ty tu motivaci máš a snažíš se, to je super:) držím palce jen tak dál;)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat